Ophang |
Kleuren |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Vrijstaande |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Robertitos-krijtborden zijn het meest geschikte medium om boodschappen over te brengen, in feite als wij terug naar de essentie van ons bestaan gaan, is het krijtbord de beste (niet fysieke) manier om te communiceren.
Robertitos-krijtborden kunnen in 2 varianten tentoongesteld worden:
1- Opgehangen en op een Robertitos-ophangezel,
2- Vrijstaand
De versie voor ophanging kan in maximaal 8 verschillende ophangposities opgehangen worden. Zie “acht in één (8 in 1) ophangsysteem”. De hier bovenaan afgebeelde kaders zijn in willekeurige ophangpositie tentoongesteld. Bij de specificaties kan u zien in hoeveel ophangposities het desbetreffende kader kan opgehangen worden.
Robertitos-krijtborden kunnen buiten het exclusief decoratief aspect ook nog extra functioneel zijn in gebruik. Ze zijn niet alleen esthetisch mooi, maar ook zeer praktisch in gebruik. Krijtborden uit de Robertitos collectie(s) weerspiegelen ruimschoots de creativiteit.
Wenst u echter meer te personaliseren, dan kunnen bijvoorbeeld de verwerking van uw afbeeldingen, foto’s, logos, namen of ander vormgevingen in uw opdracht geïntegreerd worden. Zo beschikt u over een kunst- en/of designartikel enig in zijn soort.
Robertitos-krijtborden zijn in één of verschillende materialen-combinaties te verkrijgen, bijvoorbeeld in een ophangkader waar een spiegel het centrale deel is met rondom krijtbord. In dit geval biedt de combinatie 3 relevante voordelen:
1- Het oogt zeer mooi
2- Het middelpunt wordt als spiegel gebruikt
3- Op het krijtbord kan u uw boodschap overbrengen.
Zie op deze pagina: Kleuren-rugvarianten.
De combinaties zijn fantastisch, het trekt de aandacht, het is zeer functioneel en door het aanbrengen van uw gekozen boodschap kan u, indien gewenst, het koopgedrag van anderen gunstig stimuleren in een bepaalde richting. Horeca, winkels, beauty & wellnescentra, kapsalons, hotels en vele anderen vinden het een schitterend concept.
Anekdote: Eén van onze klanten had nog nooit zoveel "Marqués de Rizal" wijn verkocht sinds hij op zijn Robertitos-krijtbord “botella de vino” had aanbevolen. Zijn opzet is gelukt en nu is hij zijn volgende “goddelijke drank” aan het aanbevelen.